Thursday, September 3, 2009

TTFN???

Salam...

Haih.. Mungkin ni kali terakhir saya jenguk Blog ni. Yelah..
UPSR MINGGU DEPAN!!!
Doakanlah supaya saya dapat 5A UPSR & Mumtaz PSRA...
Harini penaaaaat sangat.. Susun meja untuk UPSR nanti. Penat dowh.... Tapi.. kelas 6 Uthman dengan 6 Omar lagi penat sebab dia orang kena angkat meja dari tingkat 4 sampai ke tingkat G.
HA...HA...HA.. Kiranya kelas saya ni beruntungla sebab kelas bawah sekali... Lagi pun... Saya tak payah angkat meja sebab,,, kelas saya periksa dalam kelas darjah satu,,, SO... kitaorang guna meja darjah satu jelah... Tukar kelas dengan budak darjah satu.. heh..heh.. Tapi penatlah juga sebab meja darjah satu ni kotor. So... Kami tahun 6 telah sipaksa oleh cikgu untuk mengemas kelas tu!! Haih!!! Adik tak sapu kelas ke? Banyak habuk dalam kelas adik ni! Kakak un tak tau Kakak bersin berapa kali.. Sabar Zahidah.. Dia orang ni kecik agi.... Hurmmm..... Betul juga eh...
Lepatu nak kena bawak balik barang yang ada bawah meja tu macam....

1.6 buah buku teks
2.3 buah kamus

AYKARAMBA!!(ayat orang yg terkejut dlm bahasa sepanyol)
Banyak barang wo... Aiyayya.... Haih!!!(saya ni banyak mengelu la pulak)
Baiklah... Sampai ni saje..
Wassalam..

No comments:

Post a Comment