Wednesday, September 2, 2009

Tolong forwardkan!!

Salam...



1. Semalam,Siaran RTM di negeri Pahang,
tergempar ramai orang terdengar bunyi dentuman yang sangat kuat di susuli gempa bumi selama 3 minit. mungkin ini tanda2 nya..



2. Kepada semua yang bergelar muslim, harini pakar meteorologi bahagian bunyi dari Rusia mendapati sesuatu bunyi ganjil seperti ngauman raksasa dari bawah mantel bumi. Menurut para ulama, kemungkinan besar itu ialah suara Dajjal yang berusaha untuk naik ke muka bumi. Oleh itu, kita disuruh tidak berhenti azan dan solat. Sebarkan kepada umat ISLAM yang lain. Amanah!!! Wallahualam. KITA YANG MENENTUKAN DIRI KITA. Sebarkan kalau sayang pada Islam.

3. BAHANYA KARTUN POKEMON dan BINATANG2 yang ada dalamnya. POKEMON bermaksud saya Yahudi. PIKACHU bermaksud JADILAH Yahudi. CHARMANDER bermaksud ALLAH itu lemah. Nauzubillah.... Jadi,tolonglah sebarkan kepada rakan2 anda semua.

4. Sesiapa yang ada yahoo messenger(ym), tolong jangan add orang yang ID die macam ni :
anamuslim_....cute_97@yahoo.com. Die cuba nak murtadkan orang Islam. Tolong forwardkan post ni kepada semua orang Islam!!!_kalau rasa sayangkan Islam la.. kalau tak sayang tak payah forward) Jangan fsombong n bongkak... Sekarang korang gembira lah. Tunggu balasan dekat kubur..

No comments:

Post a Comment