Saturday, January 31, 2009

Kem Kepimpinan Pengawas

Assalamualaikum.....

Kem kepimpinan pengawas ini diadakan pada 29(khamis) dan 30(jumaat) jan 2009 di Sekolah Menengah Sains Alam Shah,Kuala Lumpur. Kami tidur di bilik asrama yang ada disitu. Sepanjang masa saya berada disitu, banyak perkara berfaedah saya dapati seperti 1.SIAPA SAYA untuk mempersedarkan diri kita bahawa kita ini pengawas bukan murid biasa. Jadi kita kena lebih mantap dari murid lain. 2. DIRI SAYA untuk menjadi pengawas yang lebih baik dan mengetahui labih lanjut tentang diri kita. 3.BOLEH SAYA BANTU untuk memberanikan diri supaya dapat membantu murid lain dengan lebih baik. Dan 4.SEKOLAH SAYA untuk mengetahui sekolah supaya kita dapat menyesuaikan diri dengan keadaan nya. Ini sahaja daripada saya...Sekian.......

7 comments:

  1. bosanyer blog awk!!!!!!!!!!1x der isi

    ReplyDelete
  2. x baik bukak lagu rock!!!!!!!
    skola abim tapi bukak lagu rock!!!!!!! aper ar skola abim ni!!!!

    ReplyDelete
  3. aper ar blog hang ni x bes lang sung!!!dari skla sk jalan 2 bangi

    ReplyDelete
  4. yang kat atas tu seseorang yang tulis bukan cikgunya yang tulis

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah tak on lg blogger ni..

      n sye rasa memang blog saya boring coz time tu saya baru umo 12 tahun n mentah lagi n kecik lagi

      jika anda beakal pasti anda BERFIKIR sebelum MENULIS!

      Delete
  5. saya dah tak on lg blogger ni..

    n sye rasa memang blog saya boring coz time tu saya baru umo 12 tahun n mentah lagi n kecik lagi

    jika anda beakal pasti anda BERFIKIR sebelum MENULIS!

    ReplyDelete